Zoek

Verzenden & retourneren

Verzenden

Wij versturen uw bestelling via PostNL. Zodra uw bestelling betaald is en klaar staat voor verzending krijgt u hiervan een melding via de e-mail. Online kunt u de status van uw bestelling volgen via Track & Trace. U kunt op elk moment uw orderstatus opvragen door in te loggen in mijn account.

De levertijd bedraagt één tot maximaal drie werkdagen. Als het product niet op voorraad is, staat dit vermeld bij het desbetreffende product.

Let op: Indien u er voor kiest om de bestelling vooruit te betalen, dan zal de order pas verwerkt worden nadat  het geld bij ons is ontvangen.

Gratis verzending vanaf € 100 binnen Nederland. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 7,25 binnen Nederland. Hieronder vindt u alle verzendkosten.

Tarieven

Nederland

€ 7,25
België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Groot-Brittanië, Luxemburg,  Oostenrijk, Spanje, Zweden

€ 9,75
Finland, Ierland, Italië, Portugal,0-10 kg € 12,80
10-20 kg € 16,80

Wilt u de bestelling naar een ander land versturen, neemt u dan a.u.b. even contact met ons op, zodat wij u kunnen informeren over de verzendkosten.

Laten bezorgen op een ander adres

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven tijdens het bestellen.

Afhalen

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling af te halen in Scherpenzeel. Producten kunnen uitsluitend op afspraak worden afgehaald want wij hebben geen winkel. Zodra uw bestelling klaar ligt, neemt Sensa di Lusso contact met u op voor het maken van een afspraak. Betaling bij afhalen kan uitsluitend met iDEAL vooraf of contant ter plaatse. Bij afhalen betaalt u uiteraard geen verzendkosten.

Retourneren

Voldoet uw bestelling niet aan uw verwachting? U kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits de producten ongebruikt en onbeschadigd zijn. Uit hygiënisch oogpunt kunnen dekbedovertrekken, (hoes)lakens, plaids en woonkussens alleen worden teruggenomen mits ze niet uit de originele verpakking zijn gehaald. U kunt uw geld terug krijgen, een nieuw product bestellen of een tegoedbon ontvangen. Deze tegoedbon is onbeperkt geldig.

Wilt u een product retourneren? Dan kunt u uw retourzending via mijn account op de website aanmelden. Hier kunt u aangeven welk(e) product(en) u wenst te retourneren en of u uw geld terug wilt krijgen of een tegoedbon wilt ontvangen. Bij het ontvangen van de retourzending worden alleen de kosten van de producten vergoed. Dit vindt plaats binnen 2 weken na ontvangst van de producten. De kosten voor de retourzending, komen voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan Sensa di Lusso besluiten de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Retourzendingen onder rembours verzonden worden door ons niet geaccepteerd. U bent zelf aansprakelijk voor het eventueel optreden van een beschadiging of het zoekraken van uw zending.

Na de retouraanmeldingprocedure ontvangt u een email met verdere instructies en het retouradres.
Het is ook mogelijk het product terug brengen in Scherpenzeel nadat uw retourzending heeft aangemeld via mijn account. Dit scheelt u verzendkosten. Maakt u dan van te voren een afspraak via e-mail info@sensadilusso.nl of via ons telefoonnummer 033-3011518.